12/10-08 till 13/10-09

 

13/10-08
det va då Lovisa Palmkvist flyttade, flög med vinden kan man ju nästan säga. hon bara förvan, dt var en EXTRENM chock för oss alla i klassen.Jag sa till mig själv att jag inte kunde överleva utan henne, men dt har jag gjort, och jag säger bara att jag är väldigt förvånad, lovisa du är den ända jag värkligen håller HÅRT. den ända jag älskar med andra ord. Ett år idag Ett HELT jävla år.. snälla kom tbx ,

jag vill kunna åka till woody och gråta i DINA armar när JAG behöver dt, jag vill kunna de dina ögon varenda jävla dag som förut jag vill kunna hålla din hand när jag är rädd, jag vill jag vill jag vill.

IDAG ÄR DT EXAKT ETT ÅR SEDAN MIN ÄNGEL FLÖG MED VINDEN TILL EN ANNAN STAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0